Wat me opvalt aan de oorkonde : cijfer 8 voor de fietsen……met een 8 ben je niet de beste van de klas. cijfer 5 voor externe communicatie….dit roept wel vragen op. Ik zie `t maar als een geintje
Met externe communicatie van Santos bedoel ik eigenlijk de communicatie van Santos naar ons toe. Er is geen buitendienst medewerker waardoor wij vaak de laatste Santos nieuwtjes horen van klanten die bij Santos op bezoek zijn geweest. Dan lijkt het net alsof wij ons huiswerk niet doen. Dus eigenlijk hadden ze een 0 moeten krijgen:-) Maar de externe communicatie naar 2e-lijns-klanten (onze klanten dus) krijgt daardoor wel een 10. En die 8? Tja, anders gaan ze naast hun schoenen lopen:-)
Misschien is Santos net te klein om een full-time buitendienstmedewerker in dienst te nemen. Er zijn 73 Santos dealers. Een buitendienstmedewerker zal gemiddeld 3 uur per half jaar kwijt zijn. Dat is 220 uur per half jaar, dus zeg maar zes werkweken. Ah, dan kan hij de rest van het jaar op fietsvakantie… Dus ik weet niet of Santos er iets mee gaat doen. Maar het is wel een bedrijf dat erg goed luistert en daarop reageert. Vandaar wij zo blij zijn met Santos.
Tja, een Koga Signature die na vandaag besteld wordt, heeft een levertijd van 8 weken. Omdat de fabriek in het hoogseizoen 4 weken dichtgaat. En van de andere Gaastra (idworx) zijn sommige frames pas weer in Oktober leverbaar.
Het zijn beide ook goede leveranciers, maar zo kom je bij mij niet in aanmerking voor een oorkonde. (Ik moet wel zeggen dat Koga en idworx op andere punten soms hoger scoren)
Wat me opvalt aan de oorkonde :
cijfer 8 voor de fietsen……met een 8 ben je niet de beste van de klas.
cijfer 5 voor externe communicatie….dit roept wel vragen op. Ik zie `t maar als een geintje
Met externe communicatie van Santos bedoel ik eigenlijk de communicatie van Santos naar ons toe.
Er is geen buitendienst medewerker waardoor wij vaak de laatste Santos nieuwtjes horen van klanten die bij Santos op bezoek zijn geweest. Dan lijkt het net alsof wij ons huiswerk niet doen. Dus eigenlijk hadden ze een 0 moeten krijgen:-)
Maar de externe communicatie naar 2e-lijns-klanten (onze klanten dus) krijgt daardoor wel een 10.
En die 8? Tja, anders gaan ze naast hun schoenen lopen:-)
En? Gaat Santos iets doen met je advies?
Misschien is Santos net te klein om een full-time buitendienstmedewerker in dienst te nemen.
Er zijn 73 Santos dealers.
Een buitendienstmedewerker zal gemiddeld 3 uur per half jaar kwijt zijn. Dat is 220 uur per half jaar, dus zeg maar zes werkweken. Ah, dan kan hij de rest van het jaar op fietsvakantie…
Dus ik weet niet of Santos er iets mee gaat doen. Maar het is wel een bedrijf dat erg goed luistert en daarop reageert. Vandaar wij zo blij zijn met Santos.
Sterk hoor, steeds weer een snelle reactie. Zou een heel aardige part time baan zijn, daar bij Santos.
Verder ben ik benieuwd of er op de leveranciersverkiezing al een reactie is van de Gaastra’tjes…
Tja, een Koga Signature die na vandaag besteld wordt, heeft een levertijd van 8 weken. Omdat de fabriek in het hoogseizoen 4 weken dichtgaat.
En van de andere Gaastra (idworx) zijn sommige frames pas weer in Oktober leverbaar.
Het zijn beide ook goede leveranciers, maar zo kom je bij mij niet in aanmerking voor een oorkonde. (Ik moet wel zeggen dat Koga en idworx op andere punten soms hoger scoren)
Welke frames / fietsen zijn dan tegenwoordig bij Idworx de “hardlopers”, de ER, AR … ?
De idworx oPinion Titanium is op (wij krijgen de laatste). Verder is de Easy Rohler nog altijd immens populair op de voet gevolgd door de All Rohler.