Gisteren heb ik weer foto’s van gelukkige klanten op de site gezet.
Erg leuk om ze zo op een rij te zien. Ieder met zijn of haar eigen verhaal.
Gisteren heb ik weer foto’s van gelukkige klanten op de site gezet.
Erg leuk om ze zo op een rij te zien. Ieder met zijn of haar eigen verhaal.
Leuk! Maar schrik wel een beetje van die Rock n Roller. Geloof niet dat Gerrit hem zo bedoeld had, om het maar netjes te zeggen.
Gerrit schrikt niet zo gauw hoor:-) Wij doen gewoon niet veel met mountainbikes en met voorvering. Dus dit is geen reisfiets voor zware voor- en achtertassen. Je kan maximaal 18 kom achterop doen.
Hallo Eric, wat is de reden dat er maar 18 kg. achterop kan? Op mijn Cannondale Tramount 2 zit een Tubus Logo en daar staat max. 40 kg. op. Heeft het wellicht met de bevestiging te maken? Op de foto op je site zie ik dat de drager op de Idworx bevestigd is aan de zadelpen (vanwege ontbreken nokjes op het frame?) Bij mij zit hij wel gewoon met twee stangetjes aan het frame vast.
Een fantastische fiets trouwens :-)Ik heb hem gekocht bij Bongers Bikes, ze hadden hem zelf al omgebouwd tot trekkingfiets omdat ze hem als e-mtb niet kwijt konden (niet genoeg belangstelling voor kennelijk op de Veluwe).
Nu dus met achterdrager, een kortere stuurpen met andere gradenhoek voor een meer comfortabele zit, Ergon GP3’s en 60 mm. Super Moto banden. Volgend jaar wil ik er de Groene Weg route mee gaan rijden.
Met vriendelijke groet, Joachim
De Tubus Logo kan weliswaar 40 kg aan, maar dat wil niet zeggen dat bijvoorbeeld een carbon racefietsje van 6 kilo met die drager erop dat kan torsen. In dit geval is de fiets niet stijf genoeg voor meer bagage. Dus dan moet je een echte vakantiefiets nemen. Cannondale maakt erg mooie frames, maar je zit altijd ‘diep’ op een Cannondale. Omdat ik bij de meting daar niet goed uit kwam zijn wij een paar jaar geleden met Cannondale gestopt.
Nu is 40 kg wel heel veel achterop, zeker als je geen voordrager hebt zodat je geen druk op je voorwiel hebt. Maar zelfs 30 kg. vind k nog te veel om allemaal achterop te doen. Ga eerst maar eens testrijden in Limburg met al jouw bagage.
Op bali, Lombok en Sumbawa had ± 22 kg achterop en geen bagage voorop en ging bij sommige hellingen de voorwiel al los van de weg. (was soms ook wel erg stijl). Dus zeker uitproberen met 40 kg achterop in Limburg. 😉