Welke klant won het aankoopbedrag van zijn/haar fiets terug?

Iedereen die in 2017 bij ons een fiets kocht, heeft een enquêteformulier gekregen. Eén klant kreeg het aankoopbedrag van de fiets terug. Wie was de gelukkige winnaar? En wat kwam er uit de enquête?
De winnaar is Klaas geworden, die inmiddels het geld van zijn Gaastra 4.14 met riem heeft teruggekregen.
Oh ja, ook dit jaar gaan we met deze actie door. Naast het kopen van jouw fiets is het invullen van de enquête en het opsturen van een foto het enige dat je moet doen.

<p>

</p>

Naast de enquête moest je ook een foto inleveren om mee te dingen naar de prijs. Trots laat Antoinette haar fiets zien aan haar collega’s.

Tjonge, heeft Renate een unieke oranje fiets, blijkt er toch nog een ander te zijn.

 

Wat kwam er uit de enquête?

Van alle uitgedeelde enquêtes hebben we 62% ingevuld teruggekregen. Volgens de moeder van onze collega Thara ben je óf gelukkig in de liefde, óf gelukkig in het spel. Dus Thara denkt dat 38% van onze klanten ontzettend blij is met zijn/haar partner, want het gokje wilden ze niet wagen voor het winnen van hun aankoopbedrag.

Rapport

De gemiddelde cijfers laten nog steeds een mooie stijgende lijn zien. We zijn ontzettend trots op de cijfers die we van jullie allemaal gekregen hebben.

20152017
Ontvangst8,68,9
Aankoopbegeleiding8,68,9
Kennis9,19,3
Aflevering8,68,7
Contact8,88,9

In elk opzicht vinden jullie ons dus beter geworden.

  • Als positieve feedback kregen we regelmatig te horen dat klanten Erics Amsterdamse humor erg kunnen waarderen.
  • Ook de huiselijkheid van de winkel en de grote tafel met altijd de mogelijkheid om mee te lunchen, werden erg goed bevonden.
  • Onze klanten vonden het fijn dat we een (bijna) compleet assortiment hebben voor álles wat je maar nodig zou kunnen hebben op vakantie, en dat we fietsen nooit merkgericht verkopen.

Mooie complimenten! Jullie zijn allemaal erg tevreden, en daar zijn wij dan weer extreem tevreden mee!

Maar dat is geen reden om achterover te leunen, maar juist om nog meer ons best te doen!

Marloes heeft geen benzine nodig!

Verbeterpunten

Als kritiekpuntjes hoorden we:

  • De voordeur klemt. Dat is inmiddels opgelost!
  • De koffie is niet altijd even warm. De volgende keer zullen we hem even in de magnetron zetten:-) Nee hoor, we gaan gewoon vaker koffie zetten, maar verwacht geen Caffé Latte Machiatto.
  • De website komt wat rommelig over. Maar gelukkig houdt dat je niet tegen om dit berichtje alsnog op onze site te lezen… We gaan kijken of we de geweldige hoeveelheid informatie op de site anders kunnen vormgeven.
  • Soms moet je een rondje extra rijden voordat er een parkeerplek is. Tja, we hebben het geluk dat we een toplocatie in het hartje van de Jordaan hebben, maar daar moet je dan helaas wel betalen om te parkeren. Gelukkig hebben we het Centraal Station en diverse P&R locaties dan weer wel dicht in de buurt. Jammer voor sommigen, heel fijn voor anderen. Sorry, wij gaan niet verhuizen naar een saai industriegebied.

    Als je dan na een lange tocht in Spanje bent, mag je je fiets wel eens schoonmaken. Menno, wij hebben nog een zaterdagbaantje voor je:-)

 

Nog wat leuke feiten en cijfers

  • 35% van onze klanten koopt een fiets met derailleur, de rest een fiets met Pinion of Rohloff.
  • 71% van onze klanten komt van buiten Amsterdam, soms ver daarbuiten zelfs. Want uit elk continent hebben we dit jaar weer klanten mogen ontvangen. Behalve uit Antarctica dan, maar van fietsen bij die temperaturen wordt (bijna) niemand blij…
  • En sommige klanten van buiten Amsterdam mochten gebruik maken van onze onze gastenkamer aan een Amsterdamse gracht. Ze haalden de fiets op, gingen ’s avonds Amsterdam in en fietsten de volgende ochtend weer naar huis.
  • 99,3% zou ons aanraden bij vrienden en bekenden. En daar zijn we het aller áller trotst op. Bedankt iedereen voor deze prachtige cijfers en het prachtige jaar. We hebben genoten!

Wat is volgens Annemiek en Marc de veiligste plek voor je fiets? Juist ja, een hotelkamer.

Tot slot, aan alle deelnemers die niet gewonnen hebben: gefeliciteerd met een mooie fiets, waar je nog lang en veel plezier aan zult beleven!

Deel deze pagina met anderen

8 reacties op “Welke klant won het aankoopbedrag van zijn/haar fiets terug?”

  1. Evita Dubbeling

    Hoi, Timon en ik staan er beide niet tussen. Wij hebben de enquête op papier ingeleverd in de winkel en de foto’s digitaal verstuurd. Gr. Evita

  2. tina rizzo

    Hi, Ik heb ook een evaluatie teruggestuurd (met de post)
    maar sta er niet tussen

    groet!
    tina

  3. Peter van Rijn

    Ha Eric, in de laatste week van het jaar hebben Suzemarie en ik ook (elk in een eigen envelop) de evaluatie ingestuurd, maar ik zie ons hierboven nog niet bijstaan.

    Groeten van ons,
    S+P

  4. Peter van Rijn

    Of ik heb toch een bril nodig, óf we zijn er net bij gezet. 🙂

  5. Eric Kurpershoek

    Hoi Eric,

    Rimkje en ik maken ook graag kans op de teruggave van ons aankoopbedrag ;). Maar wij hebben nog geen evaluatieformulier ontvangen. Kun je ons een formulier toesturen? Of krijgen we die pas nadat onze Forumlader of de Plug5 is binnengekomen?
    Verder heeft Chris al en foto van ons gemaakt, maar we staan nog niet met onze nieuwe fietsen op de website.

Hoe denk jij erover?