Alle klanten die in 2018 bij ons een fiets hebben gekocht, konden een enquête invullen.
Daarnaast vroegen we om een foto van hun en de nieuwe fiets te mailen.
Op zaterdag 5 januari is de trekking geweest en kon één klant het aankoopbedrag winnen.
Van de uitslag van de enquête kunnen wij leren. Zo weten we wat wij goed doen en wat verbeterd kan worden.
En kijk, rechts is de cijferlijst van de vorige enquête.
De trekking
Alle klanten kregen een nummer toegewezen en onze jongste medewerker Iza heeft via de Google nummergenerator een nummer getrokken.
Uiteraard onder het toeziend oog van wat klanten en het personeel. Enfin, kijk maar naar het filmpje.
Wie is de winnaar?
Hierboven zie je Alma uit Drenthe toen zij haar Koga E-Worldtraveller kwam ophalen. Zij heeft gewonnen!
Dit is een van de mooiste e-bikes die wij hebben, mede vanwege de geïntegreerde Bosch motor, Rohloff naaf en riemaandrijving.
Alma heeft inmiddels het aankoopbedrag van € 5.912,- op haar spaarrekening bijgeboekt.
Toen Eric haar belde zei ze; “Oh wat geweldig. Super joh! Fantastisch. Weet je, mijn Koga bevalt supergoed, ik ben er superblij mee, maar dit is natuurlijk helemaal fantastisch!”
Hij vroeg; “Wat ga je met dit geld doen?”
Zonder aarzelen antwoordde Alma: “Nou, eerst stort ik het terug op mijn spaarrekening, want het was een behoorlijke hap uit mijn spaargeld. Maar ik ben helemaal flabbergasted dat dit mij overkomt. Ik sta helemaal te shaken.”
Ook in 2019 kun jij winnen!
We vinden het belangrijk om te blijven leren, van iedereen, dus we zullen ook in 2019 enquêtes houden. Er zijn dan ook weer mooie prijzen te winnen.
Hieronder zie je een collectie van de ingezonden foto’s.
Helemaal blij met mijn nieuwe Gaastra Fyts. Speciaal naar de vakantiefietser gegaan om me te oriënteren omdat ik graag een nieuwe fiets wilde. En in deze winkel hebben ze alle fietsen staan waar ik wel interesse in had. Werd vakkundig geholpen en kon meteen “passen”. De Fyts werd vlot geleverd (6 weken) waardoor ik hem goed uit kon proberen voor mijn vakantie én de servicebeurt ook nog gedaan kon worden (wel op tijd bellen want de agenda loopt snel vol) voor de reis. Amsterdam is qua locatie voor mij niet zo praktisch. Maar is het aanbod van een overnachting ook geldig als je voor de volgende service beurt komt Eric? 😉
Dank voor de fijne complimenten. En tja, het aanbod om in onze gastenkamer te overnachten, is echt alleen ‘geldig’ bij het ophalen of de eerste beurt. Anders gaat iedere klant uit Groningen, Rotterdam of Barendrecht bij ons overnachten tijdens Koningsdag of Kerstmis:-)
Maar kaart het gerust nog eens bij mij aan als je nog eens iets moet laten doen aan jouw Gaastra. De soep wordt niet zo heet gegeten als dat hij wordt opgediend.