Koga Worldtraveller: Fiets van het jaar!

Als grootste Koga Signature dealer zijn we blij dat deze fiets is uitgeroepen tot Fiets van het Jaar 2024.


Het is na 1999 en 2012 de derde keer dat een WorldTraveller er met de prijs voor Fiets van het Jaar vandoor gaat. De jury was onder de indruk van de veelzijdigheid in het gebruik en het gewicht dat de fiets kan dragen.

Ze schrijven: “Kan een beproefd concept nog beter? Deze fiets laat zien dat innovatie nooit stilstaat. Een chique verschijning die zich leent voor dagelijks gebruik, maar ook voor een verre vakantietrip. In het oog springend is de aandacht voor details. De constructie van de bagagedrager die hem stijf maakt, maar tegelijkertijd ook fraai integreert met het frame. De laadcapiciteit is met 180 kg royaal en met het ruime versnellingsbereik is bijna geen berg te hoog. Een fraai staaltje Nederlands vakmanschap.”

Michiel, bedrijfsleider van De Vakantiefietser, met de oorkonde.

Wil je meer weten over de Koga Worldtraveller? Klik dan hieronder.

Standaard Koga WorldTraveller (2024)

Nadeel aan deze Fiets van het Jaar vinden wij wel het hoge gewicht.
Vind jij dat ook, dan hebben we daar goede oplossingen voor, die de Koga én helaas ook jouw portemonnee lichter maken.

En wil je de Koga WorldTraveller met een Rohloff naaf (ons advies als je het budget hebt) of met een Bosch motor, dan kan dat. Dan kom je bij het Signature model terecht en ook daarbij meten we je geheel op en passen de fiets aan.

Maak een afspraak voor het opmeten en aanpassen van jouw nieuwe Koga:

Maak een afspraak

Spontaan binnenlopen mag natuurlijk ook. We zijn open van dinsdag tot en met zaterdag en onze winkel is 10 minuten lopen(*) vanaf het Centraal Station.

(*) tenzij je korte benen hebt of verdwaalt in de Jordaan; dan duurt het langer.

 

 

 

Deel deze pagina met anderen

4 reacties op “Koga Worldtraveller: Fiets van het jaar!”

  1. Erik

    Goedemorgen, graag een afspraak om mijn koga world traveler lichter te maken. Dank Erik

  2. Bert

    bagagedrager. Deze drager staat ook nog eens veel te ver naar achter om je fiets met pakken in evenwicht te krijgen.( Gemaakt voor mensen met schoenmaat 57?) De bottom bracket drop mocht minstens een centimeter meer zijn. Er kunnen geen deftige 29er banden onder. De cranks zijn te lang voor kleine mensen. De head tube angle is niet aangepast om technisch parcours aan te kunnen. De front panniers hangen te laag wanneer er single track/gras is. Veel te zwaar. Na een test viel deze compleet door de mand. Wie stelt deze awards op?

Hoe denk jij erover?